Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2010 13:29 - Айде на бас
Автор: katera4a Категория: Забавление   
Прочетен: 2513 Коментари: 1 Гласове:
0



АЙДЕ НА БАС...


Щеше да ми е първия рейс на този кораб, не че не съм плавал и с други, ама си бях новобранец .
Общият ми плавателен стаж бе скромен,  малко повече от година.
Корабът се казваше -  мк "МУРГАШ",  бе сравнително нов кораб,  модерен - 13500 тона дедвейт,  за насипни товари.
Тръгвахме за Аржентина да караме шрот,  от там за Амстердам - 4 месеца не ни мърдаха, поне два рейса ще направим.
Никого не познавах на борда, повечето от моряците бяха улегнали мъже и само в машината имаше още един младок като мен.
Аз бях 4-ти мехатик, ни риба, ни рак,  давах вахта с мотористите,  понеже ми нямаха  вяра  да ме оставят сам при машината.
Пешо, така се казваше момчето,  бе с три и половина години стаж по море и знаеше доста неща и за службата, и за машината.
Познаваше и екипажа - беше му трети рейс на този кораб.
- Хубави хора са дъртаците - сериозни,  знаят си работата,  няма да те навикват, а и шеф механикът е много на ти с машината - ми каза Пешо още в началото.
Няма да се плашиш, квото искаш да разбереш - питай и слушай повечко,  по-малко говори - добави той.
Тръгна работата по мед и масло, всеки си знае и вахтата, и задълженията и никакви проблеми нямахме по пътя.
Пристигнахме в Росарио и започнахме да товарим, машината не бачка, само помпите качяат баласт,  за да държим кораба на равен кил.
- Една вечер се събрахме в кубрика и от лаф на лаф,  та пак за жени и е.ане се заговорихме - моряшки мераци, авер, гладна кокошка просо сънува.
Имаше един мъжага,  барба Яни му викаха, гагаузин от едно село близко до Варна - Осеново.
Мълчалив един,  намусен, но не бе свадлив, мислих си,  тоя все едно че някой  му е изял някой десерта.
Та тоя барба Яни ми вика - Младо, чух че си тек ташлия, вярно ли е и се подсмихва - да не ти е изпаднало мъдото в морето,  а?
Аз се втрещих, за малко да се опипам дали съм наред, така неочаквано ми го изсипа - та нищо не казах.
- Може да е вярно - обади се друг,  не закачайте момчето,  ще се притесни и ако се разчуе, коя мома ще го вземе - и всички се разхилиха.
- Няма такова нещо,  наред съм си, кой те излъга - едва успях да му кажа аз и почервенях и от срам, и от яд, че ме взеха за мезе.
- Ако е така, дай да вържем бас, че броя на мъдете ни - твоите и моите - е тек число - ми вика Яни.
- Готово - скокнах аз - сваляй гащите и започнах да разкопчавам дънките си.
- Полека, младо,  първо баса, за 3 литра уиски и три картона Кент,  навит ли си?
- Имаш ги - сваляй гащите,  креснах му аз и гордо размахах натежалите си от въздържание тестиси.
Барбата си свали слипа и аз хлъцнах - имаше само едно мъдо и някакви белези от операция.
Направо занемях.
Дадох заето за поне минута и гледах тъпо ухилените физиономии на дъртаците - спукаха се от смях.
Барбата се загащи и ми вика:
- Айде, младо,  поръчвай на домакина да носи цигарите и уискито,  ще празнуваме първия ти рейс при нас.
Как да е мина и замина тази клопка, а на мен мира не ми дава да разбера защо барбата има само едно мъдо.
Ясно е,  че всики знаят и си траят,  та да хващат новите бройки да почерпят, ама как е останал полов инвалид, бе неясно.
Питах, разпитвах и нищо, вдигат рамене и се подсмихват.
Викат ми -  питай Яни, може и да ти каже.
Не изтраях и в края на рейса, малко преди Варна, отидох до кабината на барбата и почуках.
- Влез - вика той и се надига от койката - след малко ще застъпвам на вахта, казвай бързо кво искаш.
- Искам да те питам нещо,  ама да не се обидиш - мрънкам аз и ми е неудобно, ама исках да знам и това е.
Кво, за баса ли, подхилва се той - бая време изтрая - за малко аз да загубя бас с останалите, че няма да ме попиташ.
- И понеже се реши и защото втори бас от теб печеля, ще ти кажа.
- Преди десетина години ни се повреди машината в Мурманск, знаеш го къде е на гъза на географията - трябваше да товарим апатит,  но стана белята и докато дойдат частите от Швейцария - 3 месеца киснахме там.
А рускините са хубави жени и дашни,  големи купони ставаха.
Една вечер от ИНТЕРКЛУБА направо у една мамашка се преместихме и накупихме мезета, водки, шампанско,  аз от кораба и бутилка Плиска бях взел.
Завихри се един купон-чудо,  10-12 човека бяхме се омешали нашенци и рускини и започна един секс - кой с която, където свари.
- Голо хоро играхме,  със шампанско се къпахме и кви ли не дивотии вършихме. По някое време се уморихме и поседнахме да пийнем и отдъхнем. Домакинята имаше един звяр-куче, дог някакъв, ама като теле,  на кила колкото мене и като седнах във фотьойла и на височина колкото мен. Срещу мен седна Сарко - елмеханика - арменче и голям бъзикатор.
- Аз си седя гол във креслото,  отпивам от виното и вече го бях навирил, че исках да опъна и последната рускиня,  която не бях е.ал , когато оня тъпан,  арменецът, взе едно парче салам от чинията,  показа на кучето и го хвърли в скута ми.
- Звярът се метна и... Събудих се на другия ден в болницата само с едно мъдо - другото било много сдъвкано и го хвърлили на котките - захили се той. - От тогава само от басовете пиенето,  ако съм го изпивал сам - и черен дроб нямаше да имам.
Тъй че, младо, не си размахвай инструмента нахалост,  особено ако има кучки с кучета наоколо.



Тагове:   бас,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - get #1 rsimple seoankings with simple plugin without being affected by any Google Updates
03.11.2012 10:32
Would you like to discover the secret how I’ve achieved multiple number 1 ranking positions for my wordpress website with simple seo plugin without being affected by any Google Updates?

And how you can get same results for your katera4a.blog.bg wordpress site and finally start to get tons of laser targeted traffic from search engines and get lot more sales...

I’ve set up a webpage where you can see my results (they’re impressive) and discover how I did it all here:

http://best-wp-seo-plugin.com

Now it’s important to note it’s got nothing to do with directories or article marketing or link building.

It’s just a simple plugin I used on my site, one which you can use on your katera4a.blog.bg website to help boost your rankings as well.

Find out more here:

http://best-wp-seo-plugin.com
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katera4a
Категория: Забавление
Прочетен: 54217
Постинги: 9
Коментари: 3
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930